Supportersplace.com

Fanituotteet NHL -tuotteita myöten

Pressmeddelande   •   Nov 15, 2010 16:45 CET

Supportersplace.com on sivusto, josta löydät jalkapallo, Formula 1, ralli ja jääkiekko sekä Microstars fanituotteet. Tuotteet on virallisesti lisensoituja tuotteita. Mukana on myös NHL-fanituotteita.

Sivuston takana on Nordic Sports Marketing LTD, joka on Pohjoismaiden suurin fanituotejakelija. Yrityksellä ei ole myymälöitä Suomessa, vaan tuotteet ovat myynnissä vain netin kautta.

Mutta kaikkea on faneille tarjolla. On mukeista lippiksiin, tuttipullosta ilmanraikastimiin, peliasuista pipoihin. Lajeittain löytyy liigat ja maajoukkueet, rallit ja merkit, tallit ja kuljettajat, lapsille ja aikuisille, miehille ja naisille,

Supportersplace.com -sivusto on helppo käyttää. Tuotteet on ryhmitelty hyvin, ostaminen ja maksaminen on helppoa ja tuotteita koskevat normaalit palautusoikeudet. Mainio sivusto antautua harrastamansa ja seuraamansa lajin maailmaan ja kertoa kannatuksensa myös asussaan, asusteissaan tai tarvikkeissaan.

Supportersplace.com on Pohjoismaiden suurin fanituotteiden jakelija verkossa. Valikoimaan kuuluu n. 3000 tuotetta. Supportersplace.com:in omistaa Suomalainen vuonna 2002 perustettu Nordic Sports Marketing Ltd. Tuotevalikoima koostuu jalkapallo, jääkiekko, formula 1, WRC sekä Microstars fanituotteista.