Supportersplace.com

Fanituotteet Supportersplace.com -sivustolta

Pressmeddelande   •   Feb 07, 2011 15:39 CET

Euroopan jalkapallokausi on potkaistu käyntiin jo hyvän aikaa sitten, ja nyt viimeistään pitäisi jokaisen futisfanin hankkia asiaankuuluvat varusteet. Löydät Supportersplace.com -verkkokaupasta suosikkijoukkueesi lisensioitujen fanipaitojen lisäksi paljon muutakin tosifanin oheismateriaalia, kuten huiveja, reppuja ja pipoja. Ja miksipä et nukkuisi öitäsi suosikkijoukkueesi logolla varustetuissa lakanoissa ja nauttisi aamukahvia mukista, jota koristaa tuo samainen logo? Löydät kaikki fanituotteet helposti samasta paikasta, eikä sinun tarvitse tilata niitä kaikkia erikseen ulkomailta. Edulliset toimitusehdot ja helppokäyttöinen verkkokauppa tekevät tilaamisesta vaivatonta. Tuotteet toimitetaan lähimpään postikonttoriisi nopeasti ja niitä koskevat normaalit palautusoikeudet. Vaikka tuskinpa ihan heti vaihdat mielijoukkuettasi.

Supportersplace.com on Pohjoismaiden suurin fanituotteiden jakelija verkossa. Valikoimaan kuuluu yli 3000 tuotetta. Supportersplace.com:in omistaa Suomalainen vuonna 2002 perustettu Nordic Sports Marketing Ltd. Tuotevalikoima koostuu jääkiekko, jalkapallo, formula 1, WRC sekä Microstars fanituotteista.