Supportersplace.com

Fanprodukter inklusive NHL-produkter

Pressmeddelande   •   Nov 15, 2010 16:42 CET

Supportersplace.com är en webbplats där du hittar fotboll, formel 1, rally och ishockey samt Microstars-fanprodukter. Alla produkterna är officiellt licensierade. Även NHL-fanprodukter finns med.

Företaget bakom sajten är Nordic Sports Marketing Ltd, som är nordens största distributör av fanprodukter. Företaget har inga butiker i Sverige eller Finland, utan all försäljning sker via internet.

På siten finns allt för fans. Från muggar till kepsar, nappflaskor till luftrenare och matchoveraller till mössor. För de olika grenarna finns ligor och landslag, rally och märken, stall och förare, åt barn som vuxna, för kvinnor och män.

Supportersplace.com sajten är lättanvänd. Produkterna är välgrupperade, köp och betalning är lätt att genomföra och vanlig returrätt gäller förstås. En utmärkt sida att ge sig in i världen av den sport man följer eller utövar samtidigt som man visar sin support med sin klädsel eller med sina tillbehör.

Om Supportersplace.com
Supportersplace.com är Nordens största distributör av supporterprodukter på nätet med ca 3 000 produkter. Supportersplace.com ägs av det finska företaget Nordic Sports Marketing Ltd som grundades 2002 och till produktutbudet hör supporterprodukter inom fotboll, ishockey, formel 1, rally och Microstars.

Mer information hittar du på www.supportersplace.com.