Tedestrand coaching AB

Fantastiskt, vetenskaplig utvärdering pågår!

Pressmeddelande   •   Nov 30, 2011 21:27 CET

Fantastiskt kul och spännande! Vetenskaplig utvärdering pågår av Tedestrand-Metoden. Jag backas även upp av mycket rutinerade psykoterapeuter som kommer att ge sina ord om den överskådlighet och skillnad som metoden skapar. Det i sin tur skapar verkligen snabb förståelse som ger mod och trygghet att lämna sina gamla lösningar som driver dig nedåt.

Fungerar ungefär på samma sätt som kartan i skogsorientering ger. Det är en bra metafor. Tänk tanken att orientera genom en komplex skog utan karta. Tänk likadant om du ska söka hjälp för missbruk, ångest, depression, ätstörningar, viktnedgång, rökning, relationsproblem, parterapi, familjeterapi, lösa mobbningsproblem, chefscoaching, teamcoaching och annan coaching av alla de slag...vad ska du välja, med karta?? - eller utan karta?? Den enda kända metod som idag har utvecklat en fungerande karta som överskådligt beskriver lösningen från start till mål innan du börjar gå framåt är Tedestrand-Metoden.

Utan karta är det så svårt att se sig själv eller gruppen i den process man ska ta sig igenom, mycket mycket svårt. Tro mig, jag vet, jag har provat på alla kända metoder för mina egna tidigare problem. Ingen metod fungerade varaktigt på mig. Jag är inte speciellt unik, vad jag vet. Jag är en människa som du. Jag behövde se hela bilden för att förstå och lita på både metoden och terapeuten.

Läs gärna klientberättelser på min hemsida, svart på vitt bekräftas skillnaden, läs mer här "Vanliga samtalsmetoder" oavsett vilka, för att lösa komplexa mänskliga problem leder allt för sällan till varaktiga resultat. Du som läser detta och behöver hjälp, tveka inte, det finns något som gör skillnad redan nu.
Välkommen att höra av dig!

mobil 073 810 82 35
mail anders.tedestrand@gmail.com