ProQure | Entrémattor & Mattservice

Fastfood, café & fräschare entré

Pressmeddelande   •   Jan 22, 2010 13:04 CET

Mässorna som arrangeras i Malmö under de kommande veckorna är rykande het. Det är besökare från skånska samt danska företag och entreprenörer och investerare utanför Skåne. ProQure minglar och passar på att ge verksamheter information om fördelar att ha en entrematta. I den första omgången besöker vi Fastfood & Café mässan.

Under Fastfood & Café mässan i Malmö erbjuds även kostnadsfria seminarier där man kan få kunskap om branschens framtida utveckling. Förutom detta blir denna mässa en plattform för nya företagare och entreprenörer att få inspiration.

Med produkter och tjänster som ProQure kan erbjuda möjliggör vi för företag inom café & fastfood branschen en ren upplevelse för deras kunder genom att skapa hygienisk miljö och fräsch entré.

Se även nyheter på ProQure | Nyheter.

___________________

För mer information, kontakta:

Ryan Eriksson, Marknads- och Försäljningschef
Direkt: +46 40 20 5262
Mobil: +46 702 55 0509

hemsida: www.proqure.se
e-mail: info@proqure.se

OM PROQURE:

ProQure erbjuder prisvärda & miljövänliga entremattor & mattservice av överlägsen kvalité till företag i Malmö, Göteborg, Stockholm & resten av Sverige.

Välj bland våra entremattor så som tork-, logo-, VIP-, arbetsplats- & skrapmattor.

ProQure tar miljöfrågan på största allvar & därför ställer vi höga krav på våra samarbetspartners & oss själva gällande miljöarbete.

Besök gärna vår hemsida: www.proqure.se.