Supportersplace.com

Favoritbutiken för ishockeyfans

Pressmeddelande   •   Feb 22, 2011 14:53 CET

Supportersplace.com är en sajt som alla ishockeyfans bör besöka. Från supporterbutiken på nätet beställer du snabbt och lätt ditt favoritlags produkter, varav alla är licensierade. Förutom NHL-produkter finns även svenska och andra länders landslagsprodukter, t.ex. mössor, halsdukar, väskor, hoodie och förstås det allra viktigaste - matchtröjor. NHL-sortimentet är brett och har blivit väldigt populärt. Du kan enkelt beställa ditt favoritlags matchtröja eller andra produkter lätt i en enda beställning. Det finns även flera betalningsalternativ, du kan välja mellan faktura, kreditkort eller internet-bank. Produkterna skickas snabbt och säkert till ditt närmaste postkontor.

Om Supportersplace.com
Supportersplace.com är Nordens största distributör av supporterprodukter på nätet med ca 3 000 produkter. Supportersplace.com ägs av det finska företaget Nordic Sports Marketing Ltd som grundades 2002 och till produktutbudet hör supporterprodukter inom fotboll, ishockey, formel 1, rally och Microstars. Mer information hittar du på www.supportersplace.com.