Kontorsmagasinet.se - Tailorcut Business AB

Favoritlista gör det enklare att handla kontorsmaterial hos kontorsmagasinet

Pressmeddelande   •   Feb 23, 2010 17:24 CET

Kontorsmagasinet fortsätter sin strävan mot att bli Sveriges ledande återförsäljare av kontorsmaterial på nätet och lanserar nu ännu en funktion som skall underlätta köpprocessen för kunderna, en favoritlista där kunden själv kan lägga till sina favoritartiklar

Med en favoritlista får varje kund hos kontorsmagasinet en möjlighet att själv lägga upp en lista med produkter som de köper ofta. Från denna lista kan det kontorsmaterial som kunden vill ha, beställas med en enkel knapptryckning. Att lägga till produkter till listan är även det mycket enkelt, det görs med enkel knapptryckning vid respektive produkt.

- Våra undersökningar visar att våra kunder har ett positivt helhetsintryck av köpupplevelsen hos oss, så nu handlar det om att göra små förbättringar som stärker detta intryck, favoritlistan är en del i det arbetet, säger kontorsmagasinets vd Hans Edlund.

Favoritlistan är tillgänglig för alla kunder som har ett konto hos kontorsmagasinet vilket enkelt kan ordnas genom att registrera adressuppgifter på kontorsmagasinets webb.

Kontorsmagasinets förhoppning att under våren, löpande, kunna presentera ytterligare ett antal förbättringar som gör det ännu enklare för våra kunder att köpa kontorsmaterial av oss.

För mer information, kontakta:
Hans Edlund, VD
Telefon: +46 (0)70 863 21 16
E-post: hans.edlund@kontorsmagasinet.se

Om Kontorsmagasinet

Kontorsmagasinet säljer kontorsmaterial online till företag, föreningar och privatpersoner i Sverige. Vårt mål är att vara Sveriges ledande återförsäljare av kontorsvaror, detta genom att erbjuda ett brett sortiment, låga priser samt ett enkelt sätt att handla. Kontorsmagasinet är ett affärsområde inom Tailorcut Business AB, 556693-6273, med säte på Hantverkargatan 5 i Stockholm.