Helgbutiken.se

Fina barbord och barstolar att samlas kring!

Pressmeddelande   •   Feb 27, 2014 14:55 CET

När flera tusen tappra skidåkare tar sig an Vasaloppets 9 långa och natursköna mil sluter Helgbutiken upp med åskådarskaran och tar in festen i vardagsrummet. Med våra snygga barbord och barstolar blir känslan och stämningen på topp! Välj ut en bargrupp som passar just dig och bjud hem dina vänner på fest!

Våra barbord och barstolar är både praktiska och snygga i sin klassiska design. Vår bargrupp Melvin är en nyhet för i år och perfekt för dig som bor litet eftersom barpallarna smidigt placeras under bordet när de inte används.

Välkommen till Helgbutiken.se för att välja ut det barbord och de barstolar som faller dig bäst i smaken!

Helgbutiken är en webbutik med ett stort utbud av kvalitetsprodukter till Internetpriser. Sortimentet består av bland annat innemöbler, utemöbler, kolgrillar och gasolgrillar, utekök, terrassvärmare och gasolvärmare, utebelysning och julprodukter - det vill säga produkter för hus, hem och fritid! Samtliga produkter är noga utvalda med fokus på kvalitet, design och funktion, och levereras till såväl privatpersoner som till företag.

Vi har även en professionell sida med ljusdekorationslösningar för offentlig miljö, så som kommuner, gallerior och köpcentrum.

Välkommen till www.helgbutiken.se - er butik för hus, hem och fritid på nätet!