Universal Music Sweden

Fira 1:a advent tillsammans med Sissel Kyrkjebö på NK i Stockholm

Pressmeddelande   •   Nov 24, 2010 14:59 CET

Den 12 november släppte en av nordens främsta artister- Sissel Kyrkjebö sitt 14:e album i ordningen. Albumet, som fått titeln "...Til Deg..." är delvis inspelad i Nashville och plattan innehåller samarbeten med bl a Mikael Wiehe, Espen Lind och Py Bäckman. Den första singeln som är tagen från plattan är den countryinflurerade balladen "Velkommen Hjem" som Sissel sjöng tillsammmans med Carola på Skavlan den 12 november.

Den första advent är Sissel åter tillbaks i Sverige, denna gång för att sjunga och signera sitt nya album ..."Til Deg..." Ni hittar henne i Ljusgården på NK kl 14.00 söndagen den 28 november.

Under Sverigebesöket finns Sissel tillgänglig för intervjuer, för mer information, vänligen kontakta charlie.aberg@umusic.com