LabCenter Sverige AB

Flexibel lösning för effektiv kompetensutveckling

Pressmeddelande   •   Feb 19, 2013 08:47 CET

LabCenter lanserar det senaste Kompetenskortet, en smidig lösning för hantering och inköp IT-utbildningar och kompetensutveckling inom avancerad IT. Förboka marknadsledande utbildningar och minska kostnaden för både administration och inköp.

LabCenter, Sveriges ledande utbildningsbolag inom IT-infrastruktur, säkerhet och utveckling, lanserar en flexibel och smidig inköpslösning av utbildningar och kompetensutveckling. Med Kompetenskortet väljer man ett fritt antal utbildningsdagar som kan användas av samtliga medarbetare inom en organisation på samtliga labbar från kursschemat.

Genom kompetenskortet säkerställs att budget finns tillgänglig när utbildningsbehovet är som störst och medarbetarna får möjlighet att ta del av marknadens senaste IT-utbildningar med de främsta instruktörerna.

Om LabCenter

LabCenter är en oberoende mötesplats för oss som arbetar professionellt med avancerad IT.

LabCenter är pusselbiten som för ihop experter, teknikleverantörer, svenska företag och organisationer på en neutral plats där IT-proffs och utvecklare får möjlighet att utvärdera och labba med den senaste tekniken.

Vi håller IT-utbildningar och kurser inom Säkerhet, Infrastruktur och Utveckling under ett unikt format där hands-on-labbande sätts i fokus. Vi umgås som i en community i verkligheten där vi utvecklas tillsammans och skapar morgondagens lösningar.

Vi har samlat Sveriges utbildningselit under ett och samma tak, några av Sveriges främsta experter inom IT-säkerhet, IT-infrastruktur och Utveckling. Vilka möjligheter LabCenter innebär för din utveckling och hur du kan bli en del av och bidra till utvecklingen av LabCenter ska bli spännande att se!

IT-utbildningar i unikt labbformat för IT-proffs.