Nordiska Listan AB

FlyttListan nu störst i Sverige!

Pressmeddelande   •   Feb 11, 2011 13:39 CET

Under sitt tredje år i branschen har FlyttListan vuxit sig störst i Sverige gällande förmedling av flytthjälp. Vi har nu etablerat ett gott samarbete med flyttfirmor täckande hela landet. Detta gör det lätt för alla de som söker flytthjälp ska kunna hitta rätt leverantör just för dem och deras behov.

FlyttListan.se har med åren blivit en väletablerad sajt med ett gott och erkänt rykte inom flyttbranschen. Att ansluta sitt företag till FlyttListan har visat sig vara en god investering för företag som ofta leder till både långvariga kundrelationer och snabba jobb i lågtrafiktider. Nordiska Listan AB (Listan.se) förmedlade under fjolåret tjänster för ett uppskattat värde av 480 miljoner kr och FlyttListan.se, tillsammans med StädListan.se är de absolut största källorna till denna framgång.

FlyttListan förmedlar varje vecka i snitt 200 uppdrag till sina samarbetspartners och hjälper över 3500 privatpersoner och företag att hitta fram till flyttfirmor över hela landet. Varje vecka stiger denna siffra. Dessa har aktivt sökt flytthjälp via FlyttListan.se.

Utöver att FlyttListan.se ger dig möjlighet att lämna offertförfrågningar ger den även möjlighet för företag att synas lite extra på internet. Företaget kan även via ett enkelt gränssnitt göra en företagspresentation som blir sökbar via Listan.se’s adressregister. Privatpersonerna i sin tur får genom en snabb sökning en detaljerad lista över de flyttföretag som finns att tillgå på just deras ort och enligt deras önskemål.

FlyttListan hjälper dig hitta rätt företag när du behöver flytthjälp.

För mer information, vänligen kontakta:
Henric Löfström, VD, Nordiska Listan AB
Epost: henric@listan.se
Webb: www.listan.se

Nordiska Listan AB är en av Sveriges största förmedlare av tjänster. Företaget grundades 2006 och 2007 lanserades MäklarListan (www.maklarlistan.se), FlyttListan (www.flyttlistan.se) och StädListan(www.stadlistan.se). Två år senare lanserades Listan (listan.se). Varje dag förmedlar Nordiska Listan AB mellan 70 - 200 unika förfrågningar till våra samarbetspartners. Under 2009 hade vi över 3 000 000 besök och förmedalade tjänster till ett uppskattat värde av ca 370 MSEK.