Centipede Solutions

Flyttstäd Stockholm - Hitta Stockholms mest prisvärda flyttstäd

Pressmeddelande   •   Okt 17, 2010 17:25 CEST

Att sälja, flytta och byta bostad är inget litet projekt. Det kan de allra flesta som genomgått processen vittna om. Det skall packas, flyttfirmor skall kontaktas, städfirmor skall kontaktas och möbler och flyttkartonger skall flyttas innan man får chansen att njuta av sitt nya boende. Allt tar en faslig tid. Det vill vi ändra på.

Flyttstäd Stockholm vill dra sitt strå till stacken och underlätta för konsumenter men även företag som skall flytta. Att hitta och välja ett städbolag som man kan lita på och få kvalitativ service från kan vara svårare än man tror och tar ofta längre tid än vad man kan tro.

Flyttstäd Stockholm är en gratis tjänst som fungerar som så att konsumenten och företaget kort beskriver sitt aktuella städprojekt. När projektet är inskickat till oss så distribuerar vi sedan vidare uppgifterna till utvalda företag. Inom kort återkommer de sedan med relevanta kostnadsförslag för just ditt projekt.

Som konsument och företaget behöver man inte lägga ner massa onödigt tid på att upphandla och begära in offerter. Vi låter företagen göra jobbet istället.

Varken konsument och företag ska heller inte behöva oroa sig för att företagen som kommer med kostnadsförslag inte skall leverera fullgod service. Vi på Flyttstäd Stockholm har noga undersökt viktiga parameterar som miljöarbete, servicegrad och ekonomi innan vi tillåter dem att ansluta sig till Flyttstäd Stockholm.

Alltså, spara tid och spara pengar. Använd Flyttstäd Stockholm och finn tid för annat. Det vill vi nästan garantera.

Centipede Solutions är ett företag startat av Mikael Uusitalo under 2010. Målet är att utveckla, lansera och förvalta tjänster som kan underlätta i vardagen för konsumenter och företag.