Initial

För andra gången i år deltar Initial Hygien- & Mattservice på Cleanshowmässan – nu i Malmö den 16-17 november.

Pressmeddelande   •   Nov 02, 2011 12:09 CET

Initial – experterna på hygien och entrémattor – visar ett rikt utbud av hygienlösningar och ställer ut hela sitt sortiment. Det inkluderar dispensers, automater för handtorkning, handtvätt, intimhygien, doftkabinetter, desinficering samt pappers- och tvållösningar. Även det kompletta utbudet för golvvård; entré- och logomattor, skrapmattor, industrigolvprodukter och arbetsplatsmattor mot ledtrötthet kommer att presenteras på mässan.

Initials skånska medarbetare kommer att finnas till hands för rådgivning om vilka tjänster och produkter som passar företagens individuella behov allra bäst.

Välkomna till Initials monter och ta chansen att få en professionell konsultation om hur vi kan lyfta er arbetsmiljö!

För mer information, kontakta:

Craige Allen, marknadsansvarig för Initial i Sverige.

E-post: craige.allen@rentokil-initial.com

Tel: 08-410 47 314

Initial är en del av Rentokil Initial. Koncernen är en världsledande serviceleverantör inom textil, hygien och skadedjurskontroll och bedriver verksamhet i mer än 50 länder i Europa, Nordamerika, Asien samt Afrika. Företaget har cirka 68 000 anställda och är börsnoterat på London Stock Exchange.

Rentokil Initial i Sverige opererar under varumärkena Rentokil och Initial. Mer information finns på www.initial.se och www.rentokil.se.