Inekogruppen AB

För ett friskare företag

Pressmeddelande   •   Jan 21, 2016 15:17 CET

Raaw Company - www.raawcompany.se

Under januari månad lanserades hälsokonceptet Raaw Company av Inekogruppen AB. Raaw Company är det enklaste sättet att göra sitt företagsteam mer hälsosamt.

Superfoods i sin absolut renaste form för medvetna företag som värnar om sina anställdas hälsa.

Superfoods är ett samlingsnamn för extremt näringsrika frukter och grönsaker, berättar Marcus Lindskog, försäljningschef på Inekogruppen AB.
Vi paketerar konceptet på smidigast möjliga sätt för att ert företag skall kunna implementera Raaw Company i sin jobbvardag. Perfekt för den som inte äter tillräckligt med frukt och grönt då en sachet Raaw Juice motsvarar näringen i sex ekologiska frukter.

Vi har jobbat med ett flertal pilotföretag och responsen har varit långt över förväntan. Vi räknar med att kunna lansera konceptet i full skala med start i februari.

För mer information se, www.raawcompany.se eller kontakta oss på hej@raawcompany.se

Inekogruppen AB är svenskt egenvårdsföretag som utvecklar, marknadsför och säljer rena, naturliga och ekologiska produkter. Vår passion är att bygga en serie starka och unika varumärken som sticker ut ur mängden med tanke på funktion och kvalité. Idag säljs Inekogruppens produkter i 1000-tals butiker runt om i Europa. Vi utgår från den mysiga lilla stadsdelen Gamla Väster, mitt i hjärtat av Malmö.