Förenade Service AB

Förenade Service AB – Linda Rosqvist till final som Årets Framtidslöfte 2012

Pressmeddelande   •   Okt 15, 2012 09:15 CEST

Förenade Service AB stärker sin position inom Service Management – Linda Rosqvist till final som Årets Framtidslöfte 2012

Linda Rosqvist, Förenade Service AB, har blivit nominerad som Årets Framtidslöfte i Clean Bright Awards 2012

Ur juryns motivering ”Linda Rosqvist har framgångsrikt startat upp FSAB:s Yrkesskola och sett till att Förenade idag är det företag som har flest certifierade SRY handledare.

Linda står också för den principiella grundinställningen att avgörande viktigt – efter en SRY-utbildning – är att medarbetaren manifesterar kompetens, förmåga och vilja att utföra arbetet  på ett sätt som är i linje med det man lärt sig. På den grunden får man både en nöjd kund och en nöjd medarbetare.

Det är inte det skriftliga provet som är viktigast utan att den enskilde medarbetare kan verifiera kompetens och förmåga på plats ute i verkligheten hos företagets kunder”.

"Vi gratulerar Linda till finalplatsen och ser fram emot prisutdelningen den 24 oktober i samband med Service & Supply 2012 på Stockholmsmässan", säger Lars-Bertil Salomonson, kvalitetschef på Förenade Service AB.

Kontaktperson till detta pressmeddelande:

Förenade Service AB, Verkställande direktör Marco von Peltzer, 0736 88 80 09