Sileo

Företagsnamnet Kylskåpsröj är varumärkesskyddat från den 23 mars 2016

Pressmeddelande   •   Apr 04, 2016 12:43 CEST

Vi kan med stor glädje meddela att företagsnamnet Kylskåpsröj är varumärkesskyddat från den 23 mars 2016.

Kylskåpsröj.se arbetar med att förmedla recept och matkassar med fokus på hållbar hälsa och rester. Genom att ta tillvara på rester får vi ner matsvinnet. Kylskåpsröj inspirerar till hur du går tillväga.

För att uppmärksamma detta - och att Kylskåpsröjs grundare Mia Ånemyr firar 10 år som egen företagare inom kost & hälsobranschen - erbjuder vi 50% på ett års medlemsskap på Kylskåpsröj t.o.m. den 30 april. Maila info@kylskapsroj.se och uppge fullständiga uppgifter för fakturaunderlag. Pris: endast 474 kr för ett år (ord. pris 948:-).

"Det har varit de mest fantastiska åren i mitt liv på alla sätt. Att gå från sjuk till framgångsrik egenföretagare. Magi. Att leva som jag lär ligger mig varmt om hjärtat och kan jag så kan du. Att gå från tanke till handling är den första framgångsfaktoren." - Mia Ånemyr

Sileo är Mia Ånemyrs nya företag som består av plattformarna Kylskåpsroj.se och Levdittliv.se. Kylskåpsroj.se är ett koncept där man skapar hälsa genom att ta tillvara på all den mat som inhandlas. Se vinsten i ditt liv och vinn hälsa, god ekonomi och ett hållbart liv oavsett vem du är. Alla kan! Levdittliv.se handlar om överviktsoperationer och livsstilsplanering och tillhandahåller en databas med kunskap & information om hur alla överviktsopererade finner det bästa i livet.