Security Solution Scandinavia AB

Förlängt ramavtal för IT-konsulttjänster med Solna Stad

Pressmeddelande   •   Jun 18, 2013 15:24 CEST

Det Göteborgsbaserade företaget Security Solution Scandinavia AB har nyligen tecknat en förlängning på ramavtal för IT-konsulttjänster med Solna Stad efter en vunnen upphandling inom området informationssäkerhet. Ramavtalet påbörjades under Q3 2011 och ger Solna Stad enkel tillgång till Security Solution Scandinavia AB:s tjänster och produkter.

Security Solution Scandinavia AB har sedan tidigare ett gediget samarbete med flertalet kommuner runt om i Sverige.

Beprövade IT-produkter tillsammans med erfarna systemarkitekter och säkerhetsrådgivare ger tillsammans en bredd av utbudet för produkter och tjänster, vilket är attraktivt för många organisationer.

Security Solution AB är ett Göteborgsbaserat företag som har mångårig erfarenhet inom säkerhetsbranschen. Vi ger våra samarbetspartners en helhetslösning inom förebyggande administrativ säkerhet genom att erbjuda både IT-stöd och produktnära tjänster.