HärjedalsKök AB

Förnya med handtag

Pressmeddelande   •   Okt 26, 2012 07:36 CEST

Nu tar HärjedalsKök in fler nya handtag i sitt sortiment. Tidigare var det färgstarka ZOO som lanserades men nu är det de lite mer klassiskt moderna handtagen som gör entré.

Det något smäckrare SUN finns i två längder, cc 128 och cc 192 i rostfri look. Det lite mer robusta handtaget BULL finns i cc128 och i två olika färger, Antik och Zink.

Alla HärjedalsKöks handtag är nickelfria och går att köpa styckevis. Så förnya ditt kök enkelt och smart med nya handtag. Kontakta närmsta återförsäljare för mer information. Du hittar dem på vår hemsida.

HärjedalsKök tillhör Nordic Kitchen Group. Nordic Kitchen Group äger, tillverkar och säljer även Hagaköket, Tibrokök, LIB och Canadaköket. Företaget har hittills producerat över 55 000 kök sedan det startades av Mathias Abrahamsson och Tord Erik Zetterström och har växt från fem anställda 1995 till att idag vara över 100 personer. Både Tord-Erik Zetterström och Mathias Abrahamsson är fortfarande verksamma i HärjedalsKök.