Eget Förlag Sverige AB

Försäljning – enklare än du tror

Pressmeddelande   •   Sep 10, 2015 11:14 CEST

Eget Förlag fortsätter sin utgivning av snabblästa och enkla faktaböcker med fokus på arbetslivet. De som är anställda och egenföretagare måste hela tiden utveckla sin kompetens, samtidigt som livspusslet ofta gör det svårt att hinna med alla måsten. Då underlättar det med enkla faktaböcker som går att läsa på bussen eller lunchen.

Den senaste titeln är Försäljning – enklare än du tror. Den innehåller de allra bästa tipsen hur egenföretagare, säljare m.fl. kan kontakta nya kunder, hitta kundnyttan och gör behovsanalyser. Läsaren lär sig att hitta sin egen drivkraft och att utveckla sina säljande egenskaper.

För recensionsexemplar eller mer information, hör av dig till
Helene Engström
helene.engstrom@egetforlag.se

Om författaren

Författaren Magnus Johansson är själv ett exempel på att alla kan lära sig att sälja. Han började sin bana som TV-reparatör och har därefter skaffat sig en mångårig och bred erfarenhet av försäljning. Sedan 2007 har han tränat och utbildat tusentals säljare och är en av föreläsarna vid EQP Business School.

Om förlaget

Eget Förlag ger ut små och snabblästa faktaböcker under temat Kunskap på nolltid. Förlaget finns i Norrköping och har gett ut bland annat Skriv så någon bryr sig, Teambuilding, Nätverka med hjärtat, Tala för publik och Nå dina mål.

Försäljning – enklare än du tror

Provläs boken