Kenth Åkerman - Ledarskapsexpert

Första säsongen bjuder på intressanta samtal i Coachtipset med Kenth Åkerman

Pressmeddelande   •   Nov 24, 2010 13:56 CET

Alla program från första säsongen av det nydanande radioprogrammet finns nu för nedladdning - helt kostnadsfritt!

Coachtipset med Kenth Åkerman är radioprogrammet för dig som vill utvecklas personligt och professionellt. Syftet är att ge lyssnaren ny energi, nya perspektiv och ny tändning. Varje program är späckat med inspiration, intervjuer med framstående personer inom området och interaktion med lyssnarna.

"Jag är jätteglad och tacksam att så många spännande personer velat ställa upp och dela med sig av sina klokskaper. Det har varit mycket roligt att skapa ett nydanande radioformat där intervjupersonen får komma till tals lite längre utan att det ändå blir för långrandigt", säger Kenth Åkerman, som själv arbetar som föredragshållare, författare och inspiratör. Och nu också kan lägga till programledare på visitkortet.

Vill du också ha inspiration, nya perspektiv och utveckling. Lyssna på de tidigare programmen av Coachtipset med Kenth Åkerman, medkortade till 45 minuter.

Alla finns att ladda hem på hemsidan Coachtipset Radio
Bli också medlem i vår FaceBook-grupp!

De tema som vi fördjupat är:

Kommande program, som också avslutar säsongen är:

• Healing och spiritualism, något för alla? med Hasse Nyander
  • Skapa ditt öde; om framgång och hinder med Joseph McClendon III
  • Måste man älska varandra för att jobba bra ihop? med Hasse Nyander

www.radio.coachtipset.se

RB Publishing är det lilla kreativa förlaget som vill skapa insikt, inspiration och inlärning.

Förlaget är en del av Relationsbyggarna AB företaget som skapar nya perspektiv, insikter och förändring - för ökad framgång; gladare medarbetare och nöjdare kunder - utveckling med det lilla extra.Arbetar som inspiratörer, perspektivskapare, skribenter och coacher.

Visionen är att inspirera och göra skillnad i människors liv och arbetsliv, för ökad medvetenhet, insikt och ansvarstagande. Missionen är att sprida kunskap för att få människor att väcka och återupptäcka sin inre potential – för ett bättre liv och arbetsliv. Och för att nå den framgång du är värd!

Affärsidén är att ge inspiration, motivation och kraft till de människor vi möter. Genom föredrag, seminarier, kreativa arbetsmöten och coachning, både i grupp och enskilt. I Sverige och utlandet. Samt genom att förmedla vårt budskap genom skrifter, filmer och i annan form. Vi arbetar både på svenska och engelska.

Företagets viktigaste värderingar eller ledstjärnor i samarbetet med uppdragsgivaren är:
Samverkan - Ärlighet - Respekt - Annorlunda - Professionalism - Enkelhet - Kreativitet