FOKAL Kommunikation

FOKAL Kommunikation. Ett nytt spännande affärskomplement.

Pressmeddelande   •   Nov 10, 2010 14:37 CET

FOKAL Kommunikation är ett nybildat tjänsteföretag med fokus på CAD-relaterade tjänster. Ägarna Anders Wetterholm och Fredrik Fahlén är tidigare framgångsrika säljare hos CAD Software AB.

Det nya bolaget kommer att erbjuda ett antal CAD-relaterade tjänster inom områdena säljstöd och utbildning. Exempel på tjänster är kvalitativ telemarketing, förädling av kundrelationen, extern säljresurs och mätning av servicekvalitet.

– Vi är mycket glada att kunna göra denna satsning tillsammans då både Fredrik och jag har samma syn på försäljning och kundvård säger Anders Wetterholm. Min målsättning är att vi ska vara den naturliga externa försäljningspartnern inom allt fler branschområden framöver.

– Efter många år på CAD Software  kändes detta som en perfekt utmaning för mig, säger Fredrik Fahlén. Vi har redan direkt efter starten fått ett antal spännande uppdrag och flera kunder på väg in. Det som glatt oss mycket är den positiva feedback vi fått från före detta konkurrenter. Det var lite förvånande men sporrar oss än mer att även framledes genomföra framgångsrika projekt.

För mer information, kontakta:
Anders Wetterholm
Mobil: +46 (0)707  25 23 77
E-post: anders@fokal.se

Fredrik Fahlén
Mobil: +46 (0)707 25 65 51
E-post: fredrik@fokal.se

FOKAL Kommunikation arbetar för dig, utifrån dina behov. Kompetens gör skillnad.