Folkhem

Folkhem rekryterar Björn Lindelöf som ny vice VD

Pressmeddelande   •   Nov 30, 2011 09:14 CET

Björn Lindelöf blir ny vice VD för Folkhem Produktion AB från och med 1 mars 2012. -Björn är en mycket engagerad chef med ett genuint kvalitetstänk och ett starkt kundfokus, detta är viktigt för Folkhem i vår kommande expansion i Stockholmsområdet, säger Arne Olsson, VD för Folkhem.

Folkhems affärsidé är att med stor omsorg, duktiga hantverkare och tydligt miljöfokus skapa stilrena, funktionella och attraktiva trähus i Stockholmsområdet. Vi har många fina trähus på gång, både låga och höga, i bland annat Ulfsunda Slottspark, Strandparken i Sundbyberg och i Norra Djurgårdsstaden. För att utveckla våra idéer och företaget vidare har vi nu rekryterat Björn Lindelöf som vice VD. Björn har arbetat med bostads- och affärsutveckling i 20 år för Skanska-koncernen och nu närmast i Granen Fastighetsutveckling AB.

"Folkhems affärsidé är att med stor omsorg, egna yrkesskickliga hantverkare och med ett tydligt miljöfokus skapa stilrena, funktionella och attraktiva trähus för människorna i Stockholmsområdet"