FormPipe Software AB

FORMPIPE SOFTWARE: CHRISTIAN SUNDIN NY CFO PÅ FORMPIPE SOFTWARE

Pressmeddelande   •   Apr 24, 2006 10:08 CEST

Christian Sundin har utsetts till Chief Financial Officer för FormPipe Software AB. Närmast kommer han från Rutronik Gmbh där han arbetat med att etablera en nordisk affärsverksamhet. Tidigare har han bland annat varit vVD och finanschef på Eurodis Nordic. Christian tillträder sin befattning den 1 juni och kommer att ingå i bolagets ledningsgrupp.

- Det känns bra att kunna presentera en stark kraft som CFO på FormPipe. Vi befinner oss i en expansionsfas med målsättningen att etablera oss på nya marknader samt att genomföra förvärv. I det läget är rollen som CFO central och Christian blir en betydelsefull spelare för bolaget, säger Rikard Akhtarzand, VD för FormPipe Software AB.

För mer information, vänligen kontakta:
Rikard Akhtarzand, VD FormPipe Software AB, 0765-25 90 71

BOLAGSINFO
FormPipe Software AB (publ) är ett expansivt IT-företag som ligger i täten när det gäller kostnadseffektiv och säker överföring av information via Internet. Vi utvecklar och säljer produkter för kontroll, administration och e-underskrifter i samband med att information och betalningar sänds via Internet, samt programvara för diarie-, dokument- och ärendehantering. FormPipe Software AB är noterat på Stockholmsbörsens Nya Marknaden.