Forsell Motor

Forsell Motor öppnar ny webshop i Sverige med störst sortiment!

Pressmeddelande   •   Jan 21, 2010 21:21 CET

Forsell Motor är den mest kompletta leverantören av motocross och enduro i Skandinavien. Företaget startades 2003 av bröderna Forsell efter att båda hade arbetat flera år i branschen. Forsells motto är att lagerhålla ett komplett sortiment av tillbehör och reservdelar oavsett märke.

Ledord för verksamheten är: Ditt önskemål – Vår utmaning

Fredrik Forsell och Robert Forsell tävlar aktivt på elitnivå i motorcross och enduro. Nedan kan ni se ett urval av placeringarna de nått genom tiderna.

Robert Forsell:
Nedan ser ni ett urval av Roberts resultat. Utöver resultat nedan har Robert flera topp 10 placeringar i SM under 2000-talet.
1994 1:a DM 125cc junior
1995 4:a DM 125cc elit
2001 2:a Estländska mästerskapet
2002 7:a SM 250cc
2003 7:a SM 250cc
2003 1:a Stockholmscrossen (elit)

Fredrik Forsell:
Nedan ser ni ett urval av Fredriks resultat. Utöver resultat nedan har Fredrik liksom Robert flera topp 10 placeringar i SM under 2000-talet.
1993 1:a DM 80cc
1993 1:a SM 80cc
1994 2:a DM 80cc
1994 2:a SM 80cc
1994 1:a Lag-UVM
1994 5:a UVM
2001 1:a Stockholmscrossen (elit)
2003 10:a SM
2004 1:a Stockholmscrossen (elit)                                                                           2009 1:a Stockholmscrossen (elit)

Montera själv eller få produkterna monterade. Hos Forsell Motor kan du antingen få dina produkter professionellt monterade av våra kunniga mekaniker eller montera själv. Forsells verkstad på över 100kvm utför de flesta typer av arbeten på din motocross eller enduro. Kom ihåg att vi ser dig som kund hela livet och inte enbart vid köptillfället. Därför är vi mycket hjälpsamma med råd och anvisningar.

Skulle du någon gång känna dig illa behandlad eller bli dåligt bemött vid en kontakt med Forsell Motor ber vi dig maila oss på: info@forsellmotor.se så ser vi till att reda ut problemet.

Öppetider:
Mån-Ons: 10-18
Tors: 10-20
Fred:10-18
Lör-Sön:stängt

Forsell Motor & Fritid AB
Sollentunavägen 130
191 24 Sollentuna
Länk till karta på hitta.se

Tel. 08-920325
Fax. 08-58579620