SAJ Föreläsare och eventbyrå

Forsränning med Ola Skinnarmo genom Grand Canyon

Pressmeddelande   •   Feb 21, 2011 09:15 CET

Event-byrån SAJ arrangerar i samarbete med Ola Skinnarmo en äventyrsresa med forsränning i Grand Canyon, Colorado. I början av september 2011 finns det möjlighet att följa med Ola på en fascinerande mini-expedition genom vilda forsar med unika naturupplevelser.

Ola Skinnarmo är ju som bekant mest känd för sina polaräventyr, men den här gången bär det av till stekheta Grand Canyon istället! Det kommer att bli 35 mil forsränning på spännande och vilda forsar i upp till 80 km/tim.

Deltagarna - arton till antalet - kommer att forsa fram längs Colorado-floden i två stabila gummiflottar med guider som tagit sig ner helskinnade för dessa forsar otaliga gånger, säkerheten är med andra ord mycket hög.

Förutom hissnade adrenalinkickar och naturupplevelser bjuder resan på matupplevelser, kall öl, massor av solsken och trevligt umgänge. Efter strapatserna blir det avkoppling i Las Vegas med bland annat en spektakulär show med Cirque du Soleil.

Mer information om resan och bokning på Pratbolaget.se eller hos SAJ. Sista anmälningsdag är 1 Maj 2011, först till kvarn gäller om de 18 platserna.

Anna och Stefan Jonsson heter vi som driver och äger familjeföretaget SAJ, föreläsare och eventbyrån som via rådgivning och experthjälp hjälper till att hitta rätt föreläsare eller moderator och att skapa effektiva möten, konferenser eller events.

Så här säger en kund om SAJ;

- Att samarbeta med Anna och Stefan på SAJ vid planering av våra utvecklingsdagar för medarbetarna är alltid lika stimulerande och roligt. De kommer alltid med kreativa lösningar och spännande förslag på föreläsare inom aktuellt tema. När vi vi arbetar tillsammans med SAJ kan vi alltid räkna med en toppendag för våra medarbetare.

Följ oss på Facebook