God Design - Bäst på heminredning!

Fräscha produkter i sortimentet

Pressmeddelande   •   Okt 22, 2012 11:04 CEST

Vi har känt av en ökad efterfrågan och vi känner därför att det är dags att ge våra kunder ett större sortiment att välja bland. Det som utmärker God Designs heminredning är den perosnliga vinkeln och det handplockade soritmentet, och det är just det som vi vill fortsätta med.

Heminredning

Nyheter i sortimentet utgörs bland annat av en laptopbricka i ett nytt format. Den gör att man dels kan ha datorn i knät utan att bränna sig, men också att man kan sitta i soffan och äta middag eller liknande.

Ett smidigt uppblåsbart fotbad för den som bor trångt och inte har plats med ett vanligt fotbad är också inköpt. Detta tror vi kan bli en riktig höjdare på sikt. Många tycker det är skönt med fotbad, men de har inte riktigt plats eller pengar till en vanligt, då kommer vårt uppblåsbara fotbad som räddaren i nöden.

Ytterligare en smart pryl är vårt vinboxkit med dripsafe. Den ser till att du inte spiller den där sista droppen vin på golvet, den där som ibland fastnar i kranen på din bag-in-box. I kittet ingår även ett hjälpmedel som gör det enklare att hälla upp vinet.

Inför Julen

Vi har stora förhoppningar inför julen och hoppas att vi kommer att kunna leverera månag härliga julklappar till våra kunder, oavsett vad de letar efter inom heminredningsbranschen.

Heminredning från God Design ska representera en personlig stil. Företaget försöker att köpa in personliga proudukter från kvalitetsleverantörer till ett överkomligt pris som ligger bra till i förhållande till marknaden. God Design ska vara det personliga valet ifall man vill ha ett hem som utstrålar vem just du är.

Är man intresserad av heminredning kan man besöka heminredningsbloggen Heminredaren.com som drivs utav God Design. Där får man tips och råd om hur man kan inreda och även få nyheter som de senaste inredning och designtrenderna.