Framfab AB

Framfab ingår avtal med Stockholms Läns Landsting

Pressmeddelande   •  Aug 21, 2003 11:03 CEST

Framfab är ett av flera företag som antagits som ramavtalsleverantör till Stockholms Läns Landsting och Carelink inom webbdesign, systemutveckling och projektledning.

Det tecknade avtalet kommer att löpa under två år med möjlighet för beställaren att förlänga avtalet med upp till ytterligare två år.

- Framfab har en lång och gedigen erfarenhet av webbproduktion för internationella koncerner, men ligger också i framkant avseende uppdrag inom stat och förvaltning såsom Stockholm Stad och Vägverket. Hela denna samlade erfarenhet, tillsammans med Stockholmskontorets fokus på användbarhet och webbkommunikation, tar vi nu med oss in i det nya spännande samarbetet med Stockholms Läns Landsting, säger Ingrid Höög, Regionchef Framfab Stockholm.

För ytterligare information kontakta:
Ingrid Höög, Regionchef Stockholm, Framfab Sverige AB
+46 709 95 49 14, ingrid.hoog@framfab.se

Anders Ekman, VD, Framfab AB
+46 8 41 00 10 00, anders.ekman@framfab.se

Tobias Bülow, Informationschef, Framfab AB
+46 709 41 22 58, tobias.bulow@framfab.se

Framfab är en ledande leverantör av konsulttjänster och affärslösningar baserade på Internetteknik. Till kundkretsen hör främst stora internationella företag, som t.ex. 3M, AXA, Coca-Cola, Danske Bank, Electrolux, Ericsson, Hydro Texaco, IKEA, Kellogg's, Maersk Sealand, NEC Packard-Bell, Nike, Observer, Postbank, SAAB, Volvo Car Corporation, och UBS. Framfab har verksamhet i Danmark, Holland, Sverige och Tyskland. Framfab är noterat på Stockholmsbörsens O-lista (ticker FRAM). För mer information besök www.framfab.com