Framfot AB

Framfot värvar kompetensprisvinnare

Pressmeddelande   •   Mar 28, 2012 11:07 CEST

Kaspra Burns, vinnare av Årets Ledarskapsutvecklare 2011, börjar som utbildare på Framfot företagsutbildningar, som utbildar inom ledarskap, sälj, marknadsföring, kommunikation och HR. Kaspra tillträder sin tjänst den 24 april.

– Jag brinner för utbildning och ledarskapsfrågor och har ett starkt driv att göra nytta. Framfot fokuserar på att genom utbildning hjälpa sina kunder nå sina mål. Det är ett tänk som passar mig, säger Kaspra Burns.

Kaspra Burns är utbildad pedagog och har mångårig erfarenhet av ledarskap och ledarskapsutveckling. Hon kommer senast från rollen som utvecklingschef på Scouterna, där hon bland annat utvecklade utbildningen Värdebaserat Ledarskap. Förra året vann hon, tillsammans med en kollega, Ledarnas pris Årets Ledarutvecklare för sitt arbete inom Scouterna.

– Att ha kompetenta, erfarna och engagerade utbildare är oerhört viktigt för att kunden ska få mest effekt av sin utbildning. Därför är jag mycket glad att ha Kaspra ombord, säger Erik Sjögren, VD på Framfot Företagsutbildning.

För mer information, vänligen kontakta:

Erik Sjögren, VD

e-post: erik@framfot.se

Kaspra Burns, utbildare

e-post: kaspra@framfot.se

Framfot AB
DN-huset, våning 19
Rålambsvägen 19
tel: 08-653 01 80
www.framfot.se

Utbildning för framgång
Framfot är ett utbildningsföretag som hjälper sina kunder nå framgång med praktiska kurser inom ledarskap, sälj, marknadsföring, kommunikation och HR. Kurserna anpassas till kunderna, deras behov och personliga mål för att ge direkt och långsiktig effekt i deras verksamhet. Läs mer på www.framfot.se.