Mera mål

Framgångsseminarium i Göteborg

Pressmeddelande   •   Feb 11, 2010 08:30 CET

Den 11 februari håller Ola Wallström sitt framgångsseminarium i Göteborg. Under våren hålls halvdagsseminarier på flera platser runt om i landet, från Malmö i söder till Umeå i norr. Seminariet bygger på Ola Wallströms utbildningsmaterial ”Pengar växer (faktiskt) på träd.”

I samband med lanseringen i höstas av utbildningsmaterialet ”Pengar växer (faktiskt) på träd” höll Ola Wallström ett heldagsseminarium på Oscarsteatern i Stockholm. Framgångsseminariet som Ola i vår kommer att hålla på flera platser runt om i Sverige riktar sig framförallt till personer som driver företag, och är en halvdag där Ola presenterar metoden som på ett enkelt sätt hjälper oss få nya resultat.

- Våra samarbetspartners har kunder runt om i hela Sverige och eftersom de gärna ville att de också skulle få chansen att gå på seminariet, var det ett självklart val att planera in en Sverigeturné. Det här med att få nya resultat är egentligen väldigt enkelt, men det är tyvärr inget som vi får lära oss i skolan. Det går att prestera bättre utan att ta i hårdare, säger Ola Wallström.

Genom att ha ett inre lugn och sätta tydliga mål får du bättre resultat.

- Min mentor, framgångsgurun Bob Proctor, säger: ”Calm down and speed up”. Detta innebär att när du har ett inre lugn och inte stressar upp dig, kan du vara fokuserad på ditt mål och accelerera utan att det är ansträngande. Det kanske låter som en motsägelse, men det är när du är lugn i sinnet som det blir riktigt tydligt vad du vill och du kan utan ansträngning nå bättre resultat, säger Ola Wallström.

Den 11 februari klockan 13 kliver Ola upp på scenen på Läppstiftet konferens

De hittills satta seminariedatumen är:

10 februari i Malmö, Radisson SAS Hotel
11 februari i Göteborg, Läppstiftet konferens
11 mars i Stockholm, Citykonferensen Ingenjörshuset

Ola Wallström är författare, föreläsare och entreprenör som med en enkel metod hjälper företag mot accelererande framgång. Han hjälper människor att hitta det de verkligen vill göra och hjälper dem sätta mål som de tidigare inte trodde var möjliga. Ola arbetar även som konsult i företaget Mera Mål AB som levererar utbildningar i världsklass. Mera Mål lanserade hösten 2009 utbildningsmaterialet ”Pengar växer (faktiskt) på träd.” Läs mer på www.meramal.se. Du når Ola på ola.wallstrom@meramal.se eller 0733-884 222