Sparkling Zoo

Framkalla dina finaste mobilbilder direkt från mobilen

Pressmeddelande   •   Jul 05, 2013 15:57 CEST

Nu slipper vi alltså att ladda upp bilderna på datorn från mobilen och sen hitta en nättjänst där man måste ladda upp bilderna igen. Allt sköts från vår mobilapp Framkalla. Man väljer vilka bilder man vill skriva ut och sen fyller man i sin adress och sen betalar man med antingen Visa eller Mastercard. Några dagar senare kommer ett fint kuvert hem i brevlådan med bilderna.

Sparkling Zoo licensierar även till andra företag som vill ha en framkallningsfunktion i sin mobilapp då vi har hela kedjan (betalning, framkallning, utskick) klar.

Målet är att sprida appen till fler länder och har i dagarna släppts även i Norge.

Appen finns både på Appstore och Google Play.

iPhoneappen kan laddas ner här: https://itunes.apple.com/se/app/framkalla/id595613218?mt=8

Androidappen kan laddas ner här: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sparklingzoo.framkalla&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsImNvbS5zcGFya2xpbmd6b28uZnJhbWthbGxhIl0.

Sparkling Zoo erbjuder koncept-, idéutveckling och produktion av kampanjer, underhållning och tjänster för iphone, ipad, web och sociala medier (Facebook, Twitter, Instagram etc).

www.sparklingzoo.se