Combuyit AB

Framtiden för procurement i Norden, Europa och Världen.

Pressmeddelande   •   Feb 21, 2019 10:15 CET

Sveriges tredje gåva till världen efter IKEA och Volvo?

Da Vinchi koden är hittad. Det smarta och stressfria sättet att lyfta sin procurement process i företaget. Det är ett helt nytt sätt för företag att jobba på.

Antalet transaktioner runt om i världen ökar för varje dag som går, I Sverige har e-handeln fördubblats från ca 30 miljarder till ca 60 miljarder i omsättning.

Nu är vi här för att se till att transaktionerna även ökar i effektivitet. Vi gör hela köp- och säljprocessen enklare då vi har all nödvändig information för att kunna fatta ett beslut på ett enda ställe, som är Combuyits plattform. Genom detta så ser vi även till att stressnivåerna sjunker då tidspressen för att göra rätt affär idag är skyhög.

De flesta vet vilka Google, Apple, Amazon, IKEA, och BMW är, och om några år kommer de flesta veta vilka Combuyit är. Målet vi har, att bli världens bästa och största procurement plattform, är tydligt och klart. Att använda stora krångliga system som man mixar med Excel är passé, Nu ger vi alla möjlighet att använda verktyget som kommer att revolutionera marknaden.

Vi har ingen tydlig konkurrent då vår teknik är unik, Redan innan vi börjat lansera en kommersiell produkt och marknadsföra oss, har företag hört av sig till oss och vill testa plattformen. Till en början kommer vi att börja fokusera på Norden och Europa för att därefter ta oss ann världen.

Med vår hjälp kommer företag att effektivisera sina procurement processer och ha tillgång till avgörande information med bara en enda sökning. Företagen kan ha en, hundratals, tusentals eller miljontals olika produkter i sin katalog som de jobbar med och dessutom ha tillförlitlig information om alla. Företagen kan spara tid, pengar och effektivisera sin vardag oavsett vilken bransch det gäller. Det är vad man kallar en win-win situation.

”Always deliver more then expected”.
-Larry Page, CO-founder of Google

”A satisfied customer is the best business strategy of all”
–Michael LeBoufe

Båda citaten stämmer väldigt väl in på Combuyit. Vi kommer alltid att leverera mer än vad kundens förväntningar är och det gör också att kunden vill använda oss och vår potential.

För mer information kontakta:
Edin Turcinhodzic, Combuyit AB
edin.t@combuyit.com

Combuyit plattformen har som mål att leda B2B affärstransaktioner globalt. Att skapa en digital plattform som löser problematiken med AI och mänsklig intelligensen inom all form av procurement, då vi använder vår unika algoritm som är en del av Combuyit plattformen, och som tar procurement till nästa nivå.