Mongara AB

Framtiden i sociala medier

Pressmeddelande   •   Aug 31, 2012 11:24 CEST

När Mongaras Liselotte Norén var på Sweden Social Web Camp, SSWC träffade hon bland andra Victoria Ahlén från Scream Mediabyrå. Victoria var där med PAF Charitys båt som gjorde en resa med insamling till förmån för Barncancerfonden.

Båten gjorde stoppet på SSWC som ett medvetet steg i att använda sociala medier i arbetet med insamlingen. Sociala medier är det absolut bästa sättet att snabbt sprida sitt budskap till många mottagare. Det gör även sociala medier till ett bra verktyg för CSR.

Vill du veta mer om framtiden i sociala medier och höra vad Liselotte Norén och några andra kloka tänker om den så titta på denna film.

Läs även mer om detta hos Mongara.

Vill du ha mer information hör av dig till Liselotte på liselotte.noren@mongara.se eller på 070 441 18 68

Mongara har bidragit till förändring och verksamhets- utveckling av företag och organisationer i snart 20 år. För en del kunder är det vi som genomför utbildning inom ledarskap, kommunikation och affärsutveckling. För andra frigör vi förbättringsmöjligheterna genom att arbeta med utvecklings och innovationsprocesserna hos dem. Alltid med mod och kraft som ger dig konkreta resultat!