aMaze solution

Framtidens Affär Crowd 360 - Är du redo att skapa framtidens organisation och marknadsföring?

Pressmeddelande   •   Jan 20, 2016 15:57 CET

Crowdfenomenet har tagit ordentlig fart internationellt och i Sverige under de senaste åren och även på många sätt format om våra marknader, arbetssätt och affärsmöjligheter. Vi kan använda crowd för att exempelvis minska risker och marknadsföra oss till en mer varierad kundkrets. Du får lojala kunder och ambassadörer som gärna sprider dina budskap vidare och du får även en snabb och verklighetsnära bild av vad dina kunder och andra intressenter verkligen vill ha.

Du kommer på eventet få både inspiration och kunskap till vad crowd kan göra för dig och din organisation. Teman som vi diskuterar under dagen är;

Crowd Sourcing & Innovation - Öppna upp organisationen för kunder, medarbetare och andra intressenter.

Crowd Funding - Finansiering men också ett sätt att identifiera framtida ambassadörer för din tjänst eller produkt.

Crowd Commerce - Låt dina ambassadörer tjäna pengar. Sälj mer, effektivare och öka kundlojaliteten.

Sharing Economy - Delning är inget nytt det som är nytt är tekniken. Företaget Uber med en global plattform för lokala användare är ett bra exempel på detta.

Du kommer på eventet få lyssna till och inspireras av;

• Johanna Sandahl, Ordförande, Naturskyddsföreningen
  • Lovisa Madås, Chef Digital Affärsutveckling, LRF Media & Malin Karlunden, Redaktör Viralt land.se, LRF Media
  • Henrik Skinstad, Framtidsstrateg, Sigma
  • Jacob Westerlund, Open Innovation Manager, Sqore
  • Maria Frykman Forsberg, Founder / CEO, ISBJÖRN of Sweden
  • Pontus Frohde, COO, FundedByMe

Läs mer och anmäl dig på; www.crowd360.se

Varmt välkommen till Framtidens Affär Crowd 360 den 11 mars 2016 i Stockholm.