Conductive

Framtidens eftermarknad är här

Pressmeddelande   •   Feb 05, 2010 14:59 CET

Svensk tillverkningsindustri kan öka sina intäkter med 30-60% genom ett ökat tjänsteutbud. I den hårdnande konkurrensen är utvecklingen av tjänstelösningar och nya affärsmodeller avgörande för framtida, långsiktiga vinster. Vilka har kommit längst inom detta område – ni eller era konkurrenter? Konferensen Framtidens eftermarknad sätter kunskapen och verktygen i fokus. Ta del av hur Volvo AB arbetar strategiskt med integrerad utveckling av ”soft and hard products”. Lär dig vad som fungerat bra hos Saab Electronic Defence Systems vid övergången från projekt- och produktorientering mot kund- och tjänstefokus.

Ur  konferensens program:

• Mot gemensamma mål – få din organisation att se eftermarknad och tjänster som lönsamma värdeskapare

• Tjänsteinnovationer i Sverigebaserad tillverkningsindustri – med sikte på 30-60% intäktsökning

• Utveckling, paketering och marknadsföring av servicekontrakt som ger en win-win-situation för kund, återförsäljare och tillverkare

Välkommen!

Vi på Conductive har mångårig erfarenhet av att arrangera konferenser och utbildningar. Med fokus på dig och din fortsatta kompetensutveckling jobbar vi för att skapa Sveriges bästa konferenser och utbildningar. Vill du veta mer om oss på Conductive och våra övriga arrangemang? Gå in på www.conductive.se eller maila oss på info@conductive.se. Vill du tala med oss personligen kan du ringa 08-670 84 80.