Kall Auto Lodge

Fredrik Erikson ny säljare på Kall Auto Lodge i Åre

Pressmeddelande   •   Dec 08, 2011 09:35 CET

Sedan 1 december 2011 är Fredrik Erikson ny som konferens- och eventsäljare på konferenshotellet Kall Auto Lodge. Tjänsten är nyinrättad.

- Fredrik tillför precis den kompetens som vi behöver nu för att attrahera den svenska publiken till Kall Auto Lodge. Vi är stolta över att 75 % av våra gäster kommer från utlandet men ser att det finns stor potential och ett stort intresse från den svenska marknaden. Vi har vässat och paketerat vårt erbjudande och vår service till världsklass – nu behöver vi nå ut med det på den svenska marknaden – där är Fredrik rätt man på rätt plats, säger Martin Sahlberg, vd på Kall Auto Lodge.

- Det känns verkligen spännande och det var med stor glädje som jag tackade ja till den här utmaningen. Kall Auto Lodge är ett fantastiskt hotell med helt unika upplevelser – både vad gäller paketerade konferens- och event möjligheter och läget mitt i fjällvärlden, och ändå så tillgängligt. Det ska bli kul att få jobba tillsammans med Martin igen, säger Fredrik Erikson.

Fredrik kommer närmast från Audi i Kalmar där han arbetat som säljare och var tidigare butiks- och träningsansvarig på Ekerum Golf och Resort. Fredrik, som är bosatt i Färjestaden på Öland, är 38 år, gift med Jenny och har två söner som är 3 och 7 år.

För ytterligare information
Martin Sahlberg, vd Kall Auto Lodge, tel 070-374 11 97, martin@kallautolodge.com
Fredrik Erikson, konferens- och eventsäljare Kall Auto Lodge, 0702-70 57 66, fredrik@kallautolodge.com

Följ oss på: www.kallautolodge.com, facebook.com/kallautolodge, twitter: @kallautolodge