Billboo AB

Frölunda Indians har valt Billboo LIVE!+

Pressmeddelande   •   Jul 03, 2012 10:31 CEST

Göteborgs stolta hockey krigare kommer till kommande säsong leverera den senaste informationen om laget till supportrarnas mobiler via Billboos LIVE!+-tjänst.

-Vi kan nu tillgodose en stor önskan från våra fans att öka interaktionen med fansen, före, under, efter och mellan Elitseriematcherna. För publiken i Scandinavium kommer det innebära en stor förbättring när det gäller tillgången på bland annat statistik och information från matchen och möjlighet att ställa frågor till FrölundaTV:s expert och även kommentera olika händelser i matchen, säger Frölundas informationschef Peter Gyllander.

Vi välkomnar Frölunda Indians och ser med glädje fram emot att få bli en del i Frölundas fortsatta satsning på att ligga i framkant gällande att erbjuda supportrarna den bästa servicen före, under och efter matcherna.

Om Billboo
Billboo erbjuder idrottsklubbar och förbund att med mobila appar på ett enkelt, engagerande och lönsamt sätt kommunicera med supportrarna. Vi är ett team med lång erfarenhet från sport- och mobil-världen och vi brinner för att erbjuda en optimal upplevelse vid sportevent.

Vi på Billboo ser en enorm potential i mötet mellan t.ex. klubbars supportrar och dagens moderna teknik. Billboo står på en kraftfull plattform vilken ger fansen tillgång till information som ej tidigare varit möjlig att förmedla samt helt nya intäktsmodeller för klubbarna.

För mer information, besök vår hemsida:
www.billboo.com
www.billboo.com/nyheter/frölunda-indians-har-valt-billboo-live