Perfect Group

Fullbokat imorgon på Ellen Wheatleys föreläsning

Pressmeddelande   •   Feb 18, 2013 13:55 CET

Perfect Group har påbörjat en serie med föreläsningstillfällen för att inspirera och djupdyka inom alla ämnesområden som faller under gruppens verksamhet. Den första delen hölls i Stockholm och hade fokus på att inspirera till att tänka i okonventionella banor kring miljöer, med hjälp av läran om Feng Shui, och den andra i Malmö och handlade om aktivitetsbaserade arbetsplatser. Nu är det dags för den tredje som handlar om goda arbetsplatser och ergonomi.
I takt med att konkurrensen ökar – såväl när det gäller att göra lönsamma affärer så som i kriget om talangerna – väljer många företag att effektivisera och förbättra sina lokaler. I vår tredje del i vår föreläsningsserie berättar Ellen Wheatley om sin syn på att skapa goda arbetsmiljöer i kontor där ergonomin har en central roll.
Ellens fokus har alltid varit att arbeta med att skapa bra lösningar från start. Den byggda miljöns utformning och effekt på användaren har alltid varit ett stort intresse.
Ellen tar med oss på en resa genom hela kontorets ergonomi. Hon hjälper oss att tänka ergonomi och arbetsplats som hälsofrämjare.
Seminariet hålls tisdag 19 februari kl 15-17 i Münchenbryggeriet på Söder Mälarstrand 65.
För mer information:
Karin Ståhl, VD, Perfect Group Stockholm,  tfn: 0706-21 31 50
karin.stahl@perfectgroup.se

Perfect Group samlar marknadens bästa projektledare inom företagsutveckling, konceptinredning och event. Vi är en ny och snabbt växande företagsgrupp. Vår totala erfarenhet, från Sverige såväl som internationella marknader, omfattar strategi, inredningsdesign, logistik och varumärkesuppbyggnad.