EKPR & Kommunikation

Fullspot lanserar O Bag Fur & Wool

Pressmeddelande   •   Maj 02, 2013 14:05 CEST

Den här hösten lanserar Fullspot ännu en spännande nyhet: O Bag Fur & Wool. Den stilrena och minimalistisk O Bag väska får två nya och härlig detaljer. Nu kan du designa din O Bag väska från Fullspot med ytterligare två inslag, en pälskant eller en stickad ullkant. Med O Bag är möjligheterna många och du kan välja mellan fler olika färger, äkta eller oäkta pälskant till din väska.

Väskorna är designade och tillverkade i Italien av Fullspot. Väskan har ett rekommenderat utpris från 920 kr med ullkant och från 1420 kr med pälskant. Val av handtag, väska och andra detaljer avgör slutpriset.  På den officiella svenska webshoppen www.fullspot.se kan du enkelt klicka hem dina favoriter.

Högupplösta bilder www.ekprbildbank.com

För ytterligare information och utlåning vänligen kontakta:

EKPR & Kommunikation │Telefon: 08-667 22 06│E-mail: info@ekpr.com

EKPR provides its clients with full service media and sponsorship consultations, publicity promotion and press releases.
Our clients are some of the most exciting and tone-setting on the Swedish and international arenas. EK PR’s corporate mission is based on close and frequent contacts with journalists at newspapers, and at business and consumer magazines. We also work closely with the music industry and TV. This way we achieve and uphold a unique dialogue with the most important channels to your target groups.