Custice

Fyra nya medarbetare på Custice Gävlekontor.

Pressmeddelande   •   Aug 19, 2013 13:48 CEST

Custice nyrekrytering till det nya kontoret i Gävle är nu färdig. Fyra nya säljare är på ingång och börjar sin anställning idag, måndag. Kontoret öppnades precis innan sommaren och huseras just nu av tre rutinerade säljare. Nu kan de glädjas åt nytt sällskap och totalt bli sju medarbetare.

Johan Bohlin är kontorschef på Gävlekontoret.

En klassisk fråga. Hur känns det? Att få tillökning med fyra medarbetare.

“Det känns riktigt spännande. Vi har hittat en bra mix av personligheter och kompetenser och det ska roligt att se vad vi lyckas åstadkomma under hösten. Våra ambitioner är att utöka våra branscher i tjänsten “fakta” och där kommer våra nya säljare få en viktig roll.”

Vad ska de nya medarbetarna främst arbeta med?

“Framförallt kommer de arbeta med tjänsten “fakta” och arbeta nära våra kunder. De kommer bland annat hjälpa till med att segmentera målgrupper, ta fram marknadsmaterial och, kanske viktigast av allt, hitta nya och bibehålla kunder.”

Hur är det att jobba på det nya kontoret i Gävle?

“Det känns stimulerande att arbeta i en fräsch lokal i centrala Gävle. Vi ser fram emot en rolig och utvecklande höst tillsammans här.” svarar Johan Bohlin.

En utförligare presentation av de fyra nya medarbetarna kommer inom en snar framtid här på hemsidan. Varmt välkomna!

Vår affärsidé är att hjälpa våra kunder att hitta rakare vägar till ökad lönsamhet.

Vi har stor erfarenhet av undersökningar och har tack vare erfarenheten spetskompetens inom marknadsbearbetning och segmentering. Våra innovativa tjänster och egenutvecklade mjukvaror gör oss till din unika partner.

Vi arbetar på ett nytänkande sätt och blandar innovation med kompetens från vår mångåriga erfarenhet för att skapa bästa möjliga förutsättningar för ert företag. Vi vill arbeta tillsammans med er för att utveckla och förbättra er verksamhet. Med hjälp av statistiska undersökningar ser vi till att ni lägger energin på rätt saker och utvecklar den delen av verksamheten som är mest lönsam.

Vår företagskultur kännetecknas av flexibilitet och viljan att stärka kundernas position på marknaden. Målet är att hjälpa våra kunder att tappa färre kunder, öka marknadsandelar, skapa strategier för sitt arbete och sist men inte minst att öka lönsamheten.