Nicotext

Game Girl – Relationsbibeln för alla singeltjejer!

Pressmeddelande   •   Sep 30, 2010 13:49 CEST

Pressinformation September 2010

Game Girl – boken som hjälper dig att ragga upp ditt självförtroende!

...och kanske även en kille.

Titel: Game Girl

av Sara Starkström

Releasedatum: September 2010

Ca.pris: 150:-

Relationsbibeln för alla singeltjejer!

Ett flertal undersökningar visar att kvinnors självförtroende ständigt minskar. Fler än hälften av alla tjejer har idag dåligt självförtroende. Som i så mycket annat är dåligt självförtroende ett stort handikapp även i den hårda dejtingdjungeln.

Game Girl är den moderna singelkvinnans bibel och den ger dig konkreta utmaningar att utföra, för att öka ditt självförtroende och dina sociala förmågor.

I 10-talets Sverige handlar det inte längre om att stå som en panelhöna och vänta på att bli uppbjuden till dans – nu gäller det att själv sätta fart. Du inleder förstås med spelets viktigaste pjäs: Damen, dvs. dig själv. Game Girl är både lättillgänglig och underhållande självhjälp där du får tips om hur du raggar och dejtar på ett originellt vis. Genom att läsa och utföra Game Girls utmaningar lär du dig använda spelets regler – men framförallt skapar du dina egna.

Utöver alla raggnings- och aktivitetstips så är Game Girls viktigaste budskap enkelt. Tycker du om dig själv så kommer även killarna att göra det!

Game Girl – nu är det dags för brudarna att ta hem spelet!

Bio: Sara Starkström

Sara Starkström är singeltjejen som fått nog. Redaktör till yrket men tjej på kvällstid, har Sara dammsugit Sveriges krogar, samt mäns hjärnor, för att lista ut hur de egentligen fungerar. Förr kanske det räckte att sitta på en stol och se söt ut, men nu är det dags att tjejerna själva bestämmer vem som skall ragga på dem, och vem de skall ragga upp.

Kontakta förlaget direkt för intervjuförfrågningar och andra frågor om Game Girl.

Kontakta: Nicotext | 08-500 87 925 | info@nicotext.com

Vill du veta mer om Nicotexts böcker som ges ut under 2010?

Kolla in www.nicotext.com eller maila på info@nicotext.com

NICOTEXT AB / T:+46(0) 8 500 87 925/ F:+46(0) 31-7042246 / E: INFO@NICOTEXT.COM / WWW.NICOTEXT.COM /

Riddarg 51, 11457 Stockholm/ SWEDEN / ORG: 556655-3052 / HAPPY BOOKS FOR HAPPY PEOPLE