Ganeida Security Consulting AB

Ganeida Security stödjande medlem i SSF Stöldskyddsföreningen

Pressmeddelande   •   Aug 29, 2013 08:29 CEST

Ganeida Security Consulting AB har gått med i SSF Stöldskyddsföreningen som stödjande medlem.

-Med en vision om en bättre värld utan brottslighet är det för oss självklart att stödja en verksamhet som sedan nästan 80 år tillbaka verkar för ett tryggare samhälle. Vi ser fram emot att som medlemmar följa SSF:s arbete parallellt med att vi försöker dra vårt eget strå till stacken, meddelar Johan Östlund, vd för Ganeida Security Consulting.

För ytterligare information om Ganeida Security, besök gärna www.ganeida.se

Företagets kontaktperson i det här ärendet:

Johan Östlund - 08-533 340 20 - info@ganeida.se

Det intelligenta säkerhetsföretaget

Ganeida Security Consulting AB är ett ledande privat säkerhetsföretag med expertis inom spaning, riskhantering, due diligence, bakgrundskontroller, underrättelser och åtgärder mot industrispionage.

Genom inhämtning och analys av information hjälper Ganeida Security företag och offentlig förvaltning att fatta välgrundade och kostnadsbesparande beslut vilket borgar för långsiktig trygghet och effektivitet.

Ganeida Securitys affärsidé är att på ett kostnadseffektivt sätt tillgodose kundens behov av kvalificerad information genom att erbjuda sofistikerade underrättelse- och utredningstjänster utförda av personal med spjutspets­kompetens.

Företaget nominerades år 2013 till Security Awards i kategorin årets nykomling.