iInteract

Gant ger iinteracts 360 analys tummen upp!

Pressmeddelande   •   Okt 12, 2010 12:09 CEST

Starka kundrelationer och varumärken byggs av organisationer där medarbetarna är engagerade och agerar i linje med företagets gemensamma strategier och värdegrunder. I det arbetet har
ledarna en nyckelroll som kulturbärare.

Syftet med 360° är att ge ledaren kunskap om hur han/hon upplevs av personer på olika nivåer inom organisationen. Informationen kan fyllas i helt anonymt med hjälp av ett webbaserat fråge-formulär. Feedbacken ger dig användbar, objektiv, anonym och specifik feedback på hur ditt le-darskap uppfattas av andra. Med den insikten kan du medvetet jobba med ditt beteende och fin-slipa ditt ledarskap för att få de resultat du vill ha och uppnå dina mål och ambitioner. 360°instrumentet stödjer även lagutveckling och kan användas för att utvärdera arbetsgrupper.

”När coachen från iinteract gav mig min feedback kändes det först lite jobbigt. Nu känner jag att jag kan hantera vad som helst, och jag vet precis vad jag som ledare behöver göra för att lyfta mitt team”

Maria Nordlander, Gant Sweden AB

Vill du veta vilka utvecklingsbehov som finns inom din organisation? Hur era ledare som styr och fångar drivkraften och engagemanget? Kontakta oss då 08-410 48 100 eller via info@iinteract.se

iinteract är det självklara valet av utbildningpartner när det kommer till att bygga sammansvetsade och högpresterande team.

Vi levererar medryckande och effektfulla utbildningar genom att kombinera det bästa inom grupputveckling och coachande ledarskap med engagerade och inspirerande utbildare.