Mitel Sweden AB

​Gartner utnämner Mitel till en global ledare inom i Gartner’s Magic Quadrant for Unified.

Pressmeddelande   •   Aug 13, 2015 16:41 CEST

Mitel är ett av tre varumärken representerade i samtliga Gartner UC Magic Quadrant-rapporter.

• Mitel har förbättrat sin ledarposition i 2015 års Magic Quadrant för Unified Communications.
  • För andra året i rad har Mitel erkänts av Gartner som "Leader" för dess fullständiga vision och förmåga att utföra den.
  • Mitel är ett av endast tre varumärken som ingår i samtliga Gartners Magic Quadrant-rapporter om Unified Communications.

Här kan du läsa den nya rapporten från Gartner www.mitel.com/gartner

Och här kan du läsa pressmeddelandet: http://www.mitel.com/newsroom/news-releases/mitel-recognized-leader-gartners-magic-quadrant-unified-communications

Om Mitel

En global marknadsledare inom företags- och mobilkommunikation ligger bakom över två miljarder affärskontakter och två miljarder mobilabonnenter varje dag, Mitel (Nasdaq: MITL) (TSX: MNW) hjälper företag och mobiloperatörer ansluta, samarbeta och erbjuda innovativa tjänster till sina kunder. Våra innovations- och kommunikationsexperter hjälper mer än 60 miljoner företagsanvändare i mer än 100 länder och 130 mobila tjänsteleverantörer, inklusive 15 av de 20 mobiloperatörer i världen. Det gör oss unika, och det enda företag som kan erbjuda en bro mellan företags- och mobilkunder.

För mer information, gå till www.mitel.se och följ @Mitel_SE på Twitter.