Gate46

gate46 expanderar och nyanställer

Pressmeddelande   •   Feb 19, 2010 13:06 CET

Fastighetskonsultbolaget gate46 utökar och anställer ytterligare en retailkonsult.

Lisa Nauclér kommer senast från företaget Meltwater News där hon arbetade som Sales Consultant. Hon har stor vana av kundhantering både nationellt och internationellt. På gate46 kommer Lisa Nauclér att inledningsvis assistera i flertalet aktuella projekt.

”Trots finanskris har efterfrågan av våra tjänster ökat varför vi beslutat att nyrekrytera. Vårt val föll på Lisa. Hon är väldigt driven och har stor internationell vana vilket kommer att bli ett mycket viktigt tillskott inom gate46.”, säger VD på gate46 Fredrik Widing.

gate46 erbjuder tjänsterna etablering, avveckling och strategisk rådgivning för hyresgäster och fastighetsägare med butikslokaler. gate46 har ett tydligt uppdrag - Adding Real Estate Value. Vi är din självklara partner när du vill ta rätt beslut kring butikslokaler. Våra kunder är såväl stora internationella varumärken som små exklusiva butiker. Vi har spetskompetensen och de rätta kontakterna som garanterar dig det bästa utgångsläget.

Läs mer om oss på www.gate46.se