Tura Scandinavia AB

Gear By Carl Douglas RAZZ Wireless Music Receiver

Pressmeddelande   •   Maj 02, 2013 10:00 CEST

Sitter du med en musikdocka med 30-pin kontakt så lanserar nu Gear By Carl Douglas – RAZZ - för trådlös överföring av musik. Det är en smart liten Bluetooth mottagare som du sätter fast i dockan istället för telefonen. Dessutom kan du nu strömma musik trådlöst på dockan oavsett vilken smartphone du har, bara den har Bluetooth. RAZZ ansluts direkt i dockningsstationens 30 pin kontakt. Aktivera Bluetooth funktionen på den enhet du vill parkoppla. Efter lyckad parkoppling spelar du trådlöst musik för både din och andras stora glädje. Räckvidden är 10 meter. Gear By Carl Douglas skapar produkter som kan kombineras med en modern livsstil och distribueras av Tura Scandinavia AB.

Gear By Carl Douglas - Make SoundLook Good!

Art.nr: 659004 – Gear By Carl Douglas RAZZ, Wireless Music Receiver

Facebook Tura Scandinavia
Facebook Gear By Carl Douglas

Sales Support
E-post: innesalj@turascandinavia.com
Shop: www.turascandinavia.com

Tura Scandinavia AB är ledande nordisk distributör av tillbehör inom ljud & bild, data, foto & video, gaming, hem & fritid, mobil och gps. Vår filosofi är brett sortiment, starka varumärken och snabba leveranser. Vi bedriver verksamhet i Sverige, Danmark, Finland och Norge. Huvudkontoret ligger i Kungsbacka och logistikcentret i Nässjö. Vår vision är att vara den bästa och mest inspirerande partnern för våra återförsäljare. Gear By Carl Douglas är Tura Scandinavias eget varumärke. Gear By Carl Douglas skapar produkter som kan kombineras med en modern livsstil.