Geomeer

Geomeer välkomnar affärsängeln Gustaf Brandberg

Pressmeddelande  •  2011-03-29 11:55 CEST

Isac Brandberg AB går in som ny delägare i Geomeer AB och företräds av affärsängeln Gustaf Brandberg.

- Gustaf är en entreprenör i ordets rätta bemärkelse. Han kommer att kunna bidra mycket med lång affärserfarenhet, stort kontaktnätverk och en stark energi, säger Mikael Bergbom, VD på Geomeer.

Gustaf Brandberg är involverad i en lång rad projekt och verksamheter, bl.a. Citerus, E-avtal, Försäkringsgirot, Green Cross, Load Impact och Traveas.

Mer information om Gustaf Brandberg finns på hans blogg: http://thefutureisalreadyhere.se/.

Om Geomeer

Geomeer är en trygghetstjänst som larmar dina vänner och anhöriga om något skulle hända via internet, sms eller e-post. Vår tjänst använder världens största larmcentral, det sociala nätverket. Geomeer vänder sig bland annat till ungdomar och föräldrar, anhöriga till äldre och funktionsnedsatta, ensamarbetare osv. Mer information finns på www.geomeer.com

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom