GH, Inc Marketing

GH, Inc producerar ‘Contour’-utställningen på galleriet Studio Bergamott.

Pressmeddelande   •   Okt 25, 2012 10:34 CEST

Arthur Meehan är stolt över showen ”Contour’ på Studio Bergamott i samarbete med GH, Inc.

GH, Inc har valts av den kända amerikanska fotografen, Arthur Meehan, att företräda honom med ”Contour” utställningen i Stockholm.

För omedelbar publicering

Timeless melancholic beauty
Reveal a dedication to language
Reflection through self
Beyond themes and trends
A trust in what is real and what is there.

Skrivet av Mika Utzon Popov om Arthur Meehan.

Det finns en tidlös kvalitet i Meehan’s fotografier, som sällan ses i nutida fotografi. Det gör Meehan till en mycket definierad konstnär, där subtila variationer i ton och stämning alltid lyfter som ett eko av dess naturlighet.

Vid en utställningen finns en signerad bok av Meehan’s arbete, kallad Secludere, till försäljning
i en begränsad och unik upplaga av 100. Studio Bergamott, Södra Agnegatan 26, Stockholm.
För ytterligare information eller förbeställning av boken kontakta jeroen.gulickx@ghincmarketing.com.

Oktober 2012

www.ghincmarketing.com
GH, Inc works closely with the client to understand the current financial, operational and marketing structures. GH, Inc will look at operations, product lines, distribution channels, contracts, pricing, corporate and the brand profile, as well as all the elements that influence and define the success of the company. In this partnership with the client, GH, Inc will develop and implement a strategic marketing plan, which will be the base for solid expansion and make marketing the DNA of the organization.

För ytterligare information: jeroen.gulickx@ghincmarketing.com

Strategic Marketing Planning, International Growth, Strategic Marketing Execution, Creative Direction.