Wahlmans kläder

Glada bomullsstrumpor till våren

Pressmeddelande   •   Mar 22, 2012 10:57 CET

Wahlmans kläder siktar på att bli Sveriges bästa butik för strumpor, kalsonger och trosor. Nu tar vi ännu ett steg i den riktningen genom att utöka sortimentet glada bomullsstrumpor.

Wahlmans kläder är ett företag som startade 1995 då började vi sälja strumpor tex herrstrumpor, träningsstrumpor, arbetsstrumpor, bomullsstrumpor och kalsonger på mässor och marknader. Vi åker fortfarande runt en hel del på mässor och marknader och säljer strumpor och kalsonger och träffar våra kunder. Nu sker största delen av våran omsättning via vår webshop.

Vårat mål är att sälja bra strumpor, underkläder och fritidskläder för alla tillfällen till bästa pris. Det med alltid nöjda kunder. Vi kan hålla bra priser och god kvalitet på våra varor genom att vi är ett företag med låga omkostnader.

De flesta av våra varor importerar vi ifrån Portugal och Kina. Vi köper även strumpor från svenska tillverkare. Alla de fabriker som vi handlar ifrån har vi besökt och kontrollerat att de använder det bästa materialet vid tillverkningen!

Vi har sedan tidigare ett stort sortiment med herrstrumpor och damstrumpor. Nu kan vi även erbjuda designade och färgglada bomullsstrumpor till alla våra kunder.

Varför ska ni handla hos oss?
Vi underlättar för er. Vi erbjuder många olika sorter av strumpor och underkläder samlat på ett ställe, vilket underlättar och spar tid för dig som kund. Vi erbjuder dig bra priser och god kvalitet, snabba leveranser och säkra betalningar vilket gör det till en bra affär. Sist men inte minst, vi bryr oss om dig, vi tar varje affär och beställning personligt och vi ger oss inte förrän du är 100% nöjd. Att handla hos oss är tryggt och enkelt - helt enkelt!

Handla strumpor och kalsonger på nätet

Vi levererar varorna inom 5 arbetsdagar, oftast så skickar vi samma dag som vi fått en beställning, under förutsättning att det finns på lager.

Vid frågor kontakta:

Wahlmans kläder