Köksprodukter.se

Glöm den röda holken, nu är det dags för nya designade fågelbord

Pressmeddelande   •   Nov 21, 2014 09:15 CET

Den svenska vintern innebär både kyla och matbrist för våra svenska småfåglar. De som inte säsongsflyttar utomlands, som sina globetrotter-polare, är ofta tacksamma över lite mathjälp. Köksprodukter.se har därför tagit in nya fågelbord i en rad olika storlekar. Fågelbordet har gått från en klassisk röd fågelholk till ett designföremål som kan lyfta vilken trädgård som helst.

Fågelborden nedan är tillverkade i tåliga material och kan stå ute året runt, hängandes i en gren, ståendes på gräsmattan eller fäst på fönstret. Många av fågelborden är utrustade med dräneringshål för att inte frysa fröna. Ett av de största fågelborden kan dessutom rymma upp till 5 kg fågelfrön och kan mätta många fågelmunnar.

Eva Solo fågelbord, stående vit Eva Solo fågelmatare

Pris: 799 kr Pris: 389 kr

Eva Solo glas till fågelbord 2,5 L Born In Sweden Bird Feeder

Pris: 459 kr Pris: 159 kr

Eva Solo foderbord Eva Solo talgbollshållare

Pris: 999 kr Pris: 249 kr

Eva Solo fågelbord (rymmer 5 kg frön) Eva Solo fågelbord, hängande vit

Pris: 1299 kr Pris: 699 kr

Eva Solo mini-fågelmatare, 2 st

Pris: 279 kr

Fågelbordskonst av konstnären Sandra Ulrika Kastås

Kom ihåg att ange Köksprodukter.se om ni använder någon information eller några bilder, tack. Vid användningen av bildkonsten anges ”Sandra Ulrika Kastås för Köksprodukter.se.”

Högupplösta bilder hittar ni här: http://www.koksprodukter.se/sv/pressarkiv/

Om företaget:

Köksprodukter.se startades utav Patrik Bergling som är utbildad kock och således väldigt intresserad utav matlagning. Med Köksprodukter.se hoppas han kunna ge andra en inspirationskälla som skapar matlagningsbegär. Med rätt utrustning blir matlagningen mycket roligare. Köksprodukter.se säljer det mesta inom köksprodukter och köksinredning såsom glas, porslin, bestick, köksmaskiner, husgeråd samt heminredning och designprodukter.