EKPR & Kommunikation

Glōminerals lanserar exklusiva Luxe Liquid Foundation

Pressmeddelande   •   Nov 07, 2013 12:30 CET

Glōminerals lanserar den exklusiva nyheten Luxe Liquid Foundation. Talesättet ”diamanter är en flickas bästa vän” passar perfekt in när man talar om glōminerals Luxe Liquid Foundation. Denna fantastiska flytande foundation innehåller diamantpulver som kombinerar avancerad teknologi med ultrafina mineraler och pigment i en härlig formula. Den innehåller även mjukgörande ämnen som effektivt ger näring och skyddar din hud. Diamantpulvret hjälper till att ge en mjuk fokus på huden, döljer ojämnheter samt pigmenteringar, och lämnar endast en jämn, strålande glöd. När ljuset passerar genom diamantpulvret reflekteras det och sprids jämnt för en synbart mjukare och mer strålande hy. En hy lika vacker som gnistrande diamanter!

- Innehåller diamantpulver.
- Innehåller en exklusiv antioxidantblandning, vitamin A, C & E samt Grönt Te-extrakt.
- UV-skydd.
- SPF 15.
- 8 nyanser

Innehåll: 30 ml, rekommenderat utpris 499kr.

För ytterligare information vänligen kontakta:

EKPR & Kommunikation │Telefon: 08-667 22 06 │ Mail: henriette@ekpr.com │Bilder: www.ekprbildbank.com

EKPR provides its clients with full service media and sponsorship consultations, publicity promotion and press releases.
Our clients are some of the most exciting and tone-setting on the Swedish and international arenas. EK PR’s corporate mission is based on close and frequent contacts with journalists at newspapers, and at business and consumer magazines. We also work closely with the music industry and TV. This way we achieve and uphold a unique dialogue with the most important channels to your target groups.